شناسهٔ خبر: 173545 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه، جامعه رسانه‌ای و یکایک خبرنگاران کشور به ویژه استان هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( هرمزگان)، متن پیام تبریک مجید سلحشور، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:

۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی, شهید عرصه خبر, بهانه ای است برای تقدیر از کسانی که بیان حقیقت را با واژه هایشان نمایان می کنند و با اطلاع رسانی شفاف در راه آگاهی بخشی گام برمی دارند.

امروزه خبرنگاران با شناخت مشکلات جامعه و بیان ژورنالیستی موضوعات به عنوان بازو اطلاعاتی سازمان ها عمل کرده و آنها را در اطلاع رسانی و شفاف سازی بیشتر یاری می رسانند، این کار ضمن باز کردن فضا برای نظارت بیشتر خود سازمان زمینه را برای نظارت مردم و رسانه و نقد و نظر نخبگان فراهم می کند و باعث رضایتمندی در جامعه می شود.

راه و شهرسازی نیز بخشی از این مسیر پرافتخاری را که طی کرده مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی خبرنگارانی است که هم دستاوردهای این بخش را به مردم منتقل کرده‌اند و هم تلاش کرده‌اند با تهیه خبر، گزارش و تولیدات رسانه‌ای اهمیت راه و مسکن را در بهبود زندگی تک تک مردم نشان دهند.

اینجانب به نمایندگی از خود و کارکنان راه وشهرسازی هرمزگان این روز را صمیمانه به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفته و از تلاش‌ها و مسئولیت‌پذیری آن‌ها در اطلاع‌رسانی و رشد و بالندگی کشور به ویژه حوزه راه و شهرسازی، کمال تقدیر و تشکر را دارم.